Działania agencji

Agencje interaktywne specjalizują się w organizowaniu działań promocyjnych na rzecz określonych marek, usług, produktów. Przygotowują strategie kampanii reklamowych, realizują je i nadzorują ich przebieg.

free for job

Agencja interaktywna

Od jakiegoś czasu coraz częściej można spotkać pojęcie agencji interaktywnej. I choć brzmi ono nieco obco, wszelkie skojarzenia z kosmicznym życiem znanego z kreskówki George’a Jetsona powinniśmy jak najszybciej usunąć z wyobraźni.

Aby dokładnie poznać znaczenie wspomnianego terminu należy najpierw zapoznać się ze słowem ‘interaktywność’. Pojęcie związane jest z komunikacją i nie jest niczym innym, jak zdolnością do wzajemnego oddziaływania, które zachodzić powinno między odbiorcą, a nadawcą danego komunikatu.

W jaki sposób odnieść to do terminu ‘agencja interaktywna’? Klient zgłaszający się do agencji określa założenia marketingowe, których realizacji oczekuje. W obecnych czasach, gdy osoby będące potencjalnymi odbiorcami działań agencji, spędzają większość czasu przed komputerem, wspomniane założenia najskuteczniej realizować za pomocą Internetu. Dzięki temu specjaliści pracujący w agencji mogą nie tylko przekazywać dane komunikaty, ale i odbierać informacje od klientów mając możliwość bardzo szybkiego reagowania na nie.

Dlatego też agencja interaktywna Emocni nie jest niczym innym, jak agencją reklamową, która wyspecjalizowała się w działaniach związanych z obszarem Internetu, takich jak na przykład projektowanie stron www, hosting, e-marketing, SEO i pozycjonowanie stron internetowych. Zatem, najprościej mówiąc, agencja interaktywna promuje daną markę i kreuje jej wizerunek za pomocą Internetu.

Realizacje